Vår!

Nå har våren satt inn for fullt. Jeg var i Danmark på besøk hos moren min i påskeferien. Der hadde våren kommet litt lenger enn i Norge. 

 Den ene dagen tok vi en tur i skogen. Hvitveisen dekket hele bakken og slukte inn solens stråler. Knoppene på trærne var klare til å eksplodere i syrlige grønnfarger.




 I hagen er det mange ulike blomster som trives i gresset. Det er ofte man glemmer dem, men jeg bestemte meg for å ta noen bilder av dem...









I hagen står det et kirsebærtre. I påsken sto det i full blomst, og jeg forelsket meg helt i de hvite blomstene. 





Jeg har hatt en del å gjøre med skolen, så jeg har ikke fått tatt noen bilder av den norske våren. Jeg håper at jeg snart kommer meg ut og får tatt noen bilder. 

A (:

Kommentarer

  1. Så hyggelig at vi får mulighet til å se noen av de flotte bildene du tar. Det skal bli gøy å følge med videre. :) Klem L

    SvarSlett
  2. Så morsomt at du har lyst til å vise bildene dine! De er veldig fine. Gleder meg til å se flere; vet jo du har maaange på lur...! Klem Moar

    SvarSlett

Legg inn en kommentar