Sommerferie

Endelig, sommerferie!!! Nå har jeg hatt det nesten et par uker allerede, men tiden flyr i godt lag. Jeg har ikke gjort så veldig mye mer enn å bare slappe av, så jeg burde egentlig ha lagt ut noen bilder, "siden det er jo nå du har tid!" som moren min sa. Og nå får jeg gjøre det da, det blir en del...

Siste uka før eksamen var vi på skoletur til Jostedalen for å se på isbreer. Turen var over en helg hvor det regnet veeeldig mye. Regnet det faktum at jeg kjørte frem og tilbake sørget for at jeg ikke fikk tatt så mange bilder som jeg ønsket, men en del ble det likevel.

Nigardsbreen

Geofagsklassen min.






Selv  en bre kan være romantisk <3



 Dagen etter breturen måtte jeg bade litt, i breelva utenfor hytta.


Vel hjemme igjen har jeg vært på en del turer og sett elg.

Her om dagen var jeg på fisketur og fikk en liten torsk. Etter at jeg briljerte med mine ikkeeksisterende fileteringsegenskaper endte den på grillen.


 Jeg bor litt landlig til, og jeg liker veldig godt å se på kornet og hvordan det utvikler seg over året.


Jeg var en liten tur på Kroken og tok noen bilder der for ikke så lenge siden.




Dette innlegget er dedikert til min litt masete, men kjære mor som er der når jeg trenger henne, her på Tiësto konsert (:

A (:

Kommentarer

  1. Så mange fine bilder! Skjønner ikke helt det siste bilde....?! Men takk for dedikasjonen...

    Klem :)

    SvarSlett

Legg inn en kommentar