Kattene mine

Jeg har to katter jeg er utrolig glad i, Blomst og Sirius. 

Blomst er moren til Sirius, og hun har bursdag i dag. Hun blir 9 år. 
Jeg har ingen bilder fra hun var liten, men jeg skal finne noen etterhvert:

  Jeg har hatt henne siden hun var stor nok til å flytte fra moren sin.
  Hun kommer fra en lokal gård til noen bekjente av familien.





 Hun er litt vill av seg, men også veldig kosete. Har hun bestemt seg for å kose, så skal det koses.

Sirius er 4 år, og den andre katten min. Han er sønnen til Blomst og ble født natt til 9. juni sammen med tre andre, en dødfødt, kattunger. Jeg har heller ikke noen bilder av han som helt liten, men det for komme senere. 

 Han er et matvrak, og har lært noen triks for å få godbiter.
 Han liker å legge seg under ting. Her er han i en fold på pappen som ligger under parketten.
  Sirius er kastrert og tar livet med ro.




Her om dagen kom han hjem med den første musen jeg har sett han har fanget selv. Han lekte en del med den før han var flink og spiste den opp. "Moren" hans var veldig stolt.



A (:

Kommentarer