Suppe


I går klarte jeg å bli syk, og det dro jeg videre med meg til i dag. Da tenkte jeg at en god suppe kanskje kunne hjelpe på formen, og om ikke, så er den god.


Jeg lager egentlig suppen litt på måfå. I dag valgte jeg å ta med gulrøtter, potet, ingefær, hvitløk, hakkede tomater og appelsin.


Først koker jeg grønnsakene møre. Etter å ha gjort det heller jeg over tomatene og appelsinskall/saft. Alt dette blander jeg med 1 liter buljong og blander sammen med en stavmikser til det blir en jevn blanding.
Server med ristet brød, en klatt rømme og litt basilikum til pynt.


Jeg vet ikke hva som får bildet til å legge seg feil vei, men dere ser resultatet vil jeg tro.

A (:

Kommentarer

  1. Det ser veldig godt ut med appelsinen i suppa! Fint med c-vitaminer for forkjølelsen. God bedring!Klem :)

    SvarSlett

Legg inn en kommentar