En travel tid

Tiden før jul er koselig, men også ganske travel. Den siste tiden har jeg jobbet fullt, vært assistent på Bernina-standen på JuleExpo på Lillestrøm, vært på tur til London og på spydsamling. Av de tingene er det turen til London som har gitt de beste bildene.


Big Ben er vel obligatorisk å se når man er turist i London. Nå ser man jo ikke egentlig Big Ben, som er klokka som henger inne i tårnet, men hele tårnet kalles som regel Big Ben. 
Tårnet er flott på dagen, men fantastisk på kvelden.
 

Jeg gikk beina av meg, bokstavelig talt - sliter fortsatt med den ene foten, for å få med meg alt. Vi var der få dager, men det var nok til at jeg ble godt kjent med Undergrounden som går under hele byen. 


Jeg fikk sett plattform 9 3/4, og som Harry Potter fan, så var det morsomt.
Nå kaller julegavene som skal lages. I år satser jeg på å lage en del julegaver selv.

A :)

Kommentarer

  1. Så gøy å se de fine bildene fra London turen din. :) Og lykke til med julegaveproduksjonen.

    Ha en riktig fin 3. søndag i advent. :)

    SvarSlett

Legg inn en kommentar